www.mikrovalto.gr

Τυχαία φωτογραφία

Αναζήτηση


Μέσα από μία εφαρμογή δύο Έλληνες δίνουν «φρεσκάδα» στο Twitter - Ο ένας -Θανάσης Νακόπουλος- από το Τρανόβαλτο! Εκτύπωση
Παρασκευή, 06 Δεκέμβριος 2013 23:57
Μέσα από μία εφαρμογή δύο Έλληνες δίνουν «φρεσκάδα» στο Twitter
Ο ένας -Θανάσης Νακόπουλος- από το Τρανόβαλτο!
.

nakopoulos6.12Ο Αλέξανδρος Γουνιώτης και ο Θανάσης  Νακόπουλος (από το Τρανόβαλτο Κοζάνης), έφτιαξαν το «Tweetera» που προσφέρει στους χρήστες του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης νέες δυνατότητες.

Γνωρίστηκαν μέσω Twitter, έγιναν φίλοι και ένωσαν τα μυαλά τους για να δώσουν πνοή σε μία νέα εφαρμογή, που υπόσχεται μία νότα ανανέωσης στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Ο λόγος για τον 30χρονο Αλέξανδρο Γουνιώτη, απόφοιτο της Πληροφορικής του Αριστοτελείου  Πανεπιστημίου με μεταπτυχιακό επάνω στις Νέες Τεχνολογίες, και τον 26χρονο Θανάση Νακόπουλο, πτυχιούχο ηλεκτρολόγο μηχανικό και μηχανικό υπολογιστών από το Πολυτεχνείο της Θεσσαλονίκης.

«Μέσα από το κοινωνικό δίκτυο του Twitter έχουν δημιουργηθεί παρέες σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Μέσω μίας τέτοιας παρέας στη Θεσσαλονίκη γνωριστήκαμε κι εμείς,  πριν περίπου ενάμιση χρόνο. Όντες και οι δύο απόφοιτοι τεχνολογικών σχολών θέλαμε να αξιοποιήσουμε τις γνώσεις μας πάνω στον προγραμματισμό, για να δημιουργήσουμε μία πρωτότυπη διαδικτυακή εφαρμογή, που θα αφορούσε στους χρήστες του Τwitter», λένε στο protothema.gr για την γνωριμία και την γέννηση της ιδέας τους.

Και επειδή το Twitter είναι ένα κοινωνικό δίκτυο, όπου η πληροφορία μεταδίδεται με απίστευτη ταχύτητα, με αποτέλεσμα αρκετοί χρήστες να μην μπορούν να την διαχειριστούν, έφτιαξαν το «Tweetera», έναν χώρο, όπου -όπως μάς λένε- «ο κάθε χρήστης  μπορεί να προβάλλει συνοπτικά το προφίλ του ή να κάνει μία ανασκόπηση της επικαιρότητας της ημέρας σύμφωνα με τα  tweets που έχουν γραφτεί».

Τι ακριβώς, λοιπόν, είναι το «Tweetera.net»; «Είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή που απευθύνεται αποκλειστικά σε χρήστες του Twitter. Κανείς μπορεί ανά πάσα στιγμή να βάλει σε λίστες δέκα αγαπημένα του tweets τα οποία, είτε έχουν γραφτεί από τον ίδιο, είτε από κάποιον follower του οποιαδήποτε στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο, ο κάθε χρήστης μπορεί να έχει γρήγορη πρόσβαση σε tweets, που του άρεσαν και θέλησε να μη χαθούν στην πληθώρα των πληροφοριών που ανταλλάσσονται καθημερινά σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο», μάς λένε  ο Αλέξανδρος και ο Θανάσης.

Επιπλέον, κάθε χρήστης μπορεί να φτιάχνει λίστες με τους αγαπημένους του followers προτείνοντας και στους υπόλοιπους να τους ακολουθήσουν. Όπως συμπληρώνουν, «κάθε λίστα είναι θεματική με αποτέλεσμα ο χρήστης να μπορεί να δημιουργεί λίστες ανάλογα με την επικαιρότητα ή τη δεδομένη χρονική στιγμή».

«Το “Tweetera.net” είναι μοναδικό στο είδος του, καθώς ο κάθε χρήστης του Twitter έχει τη δυνατότητα να αρχειοθετεί αυτά που θεωρεί ως αγαπημένα του tweets κι όχι βάση των κοινοποιήσεων που έλαβε. Μπορεί, δηλαδή,  να επιλέξει ό,τι ο ίδιος θεωρεί πως τον εκφράζει και να το γνωστοποιήσει στους followers του», τονίζουν, προσθέτοντας πως «είναι σαν κάθε χρήστης να μπορεί να δημιουργήσει ένα μικρό “βιογραφικό” του λογαριασμού του στο Twitter και όλα αυτά, φυσικά, δωρεάν».

Μάλιστα, έχουν προσθέσει και ένα είδος βραβείου, με τίτλο «φρέσκα αυγά», όπου βραβεύεται το  αγαπημένο tweet της ημέρας.

Η εφαρμογή ξεκίνησε να λειτουργεί αρχές του Αυγούστου και «ήδη η ανταπόκριση του κόσμου ξεπέρασε τις προσδοκίες μας», λένε στο protothema.gr o Αλέξανδρος και ο Θανάσης.

«Μέχρι σήμερα μετράμε κοντά στις 40.000 επισκέψεις, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν αισίως φτάσει τους 2.500. Προς το παρόν το κυρίως μας κοινό προέρχεται από την Ελλάδα, αλλά η εφαρμογή μας είναι δομημένη με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξυπηρετεί και χρήστες του εξωτερικού», σημειώνουν.

Η εν λόγω εφαρμογή, όμως, απευθύνεται και σε λογαριασμούς εταιρειών. Όπως λένε «ο χρήστης μπορεί να επιλέξει το “Tweetera” για να προβάλλει τα tweets του ή να διαφημίσει το λογαριασμό του σε περίπτωση που αφορά σε προωθητικό twitter account κάποιες εταιρείας ή κάποιας ιστοσελίδας. Μπορεί να έχει έναν χώρο τον οποίο θα ενημερώνει ανά πάσα στιγμή και στον οποίο θα εμφανίζει το βασικό άξονα στον οποίο κινείται ο λογαριασμός του σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Για παράδειγμα ένας λογαριασμός Twitter κάποιου ειδησεογραφικού site μπορεί να έχει στο “Tweetera” του  τις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας οι οποίες θα είναι ανά πάσα στιγμή προσβάσιμες στους αναγνώστες του».
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το «Tweetera», μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.tweetera.net, την σχετική σελίδα στο facebook,www.facebook.com/tweetera.net,  ή να στείλετε ερωτήσεις στο email info@tweetera.net.

www.protothema.gr

 
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack