Στην εκκίνηση του έργου κατασκευής του βόρειου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε65 πέρασε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η θυγατρική της παραχωρησιούχος Κεντρική Οδός ΑΕ, μετά τη σχετική έγκριση χρηματοδότησης του έργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τη θετική γνωμοδότηση της DG Comp.
Ηδη στην Βασιλική στο ύψος του Ε65 και στην αναμενόμενη διασταύρωση με την ΕΟ Τρικάλων Καλαμπάκας η τεχνική εταιρία έχει μεταφέρει ένα μεγάλο μέρος του τεχνικού εξοπλισμού ώστε σταδιακά να ξεκινήσεις τις εργασίες κατασκευής του Ε65, δημιουργώντας το βασικό της εργοτάξιο με την μονάδα διοίκησης και τεχνικής υποστήριξης .
Εξασφαλίζοντας πρίν απο λίγο καιρό την πλήρη χρηματοδότηση του έργου ύψους 442 εκατ.ευρώ από τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης, το Υπουργείο Υποδομών –το οποίο αιτήθηκε από το 2019 τη δημόσια στήριξη του έργου, συμπλήρωσε το “παζλ” για ολόκληρο τον αυτοκινητόδρομο Ε65, του οποίου το μεσαίο τμήμα είναι εν λειτουργία και το νότιο τμήμα υπό κατασκευή (έχοντας μάλιστα φτάσει στο 80,8% της ολοκλήρωσης του σύμφωνα με την πρόσφατη ενημέρωση της Κεντρικής Οδού).
Με το βόρειο τμήμα μήκους 70,5 χλμ, από τα Τρίκαλα έως τα Γρεβενά, ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65, συνολικού μήκους 180 χλμ. θα συνδέει κατά την ολοκλήρωση τον υφιστάμενο αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ με την Εγνατία Οδό με ορίζοντα παράδοσης εντός 36 μηνών, όπως έχει προϋπολογίσει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.