Εκτύπωση

gefyra servion306Η ∆Ι.ΠΕ.ΧΩ.Σ  Δυτικής Μακεδονίας ενέκρινε τα προσωρινά µέτρα ρύθµισης οδικής κυκλοφορίας στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων και συγκεκριµένα:

Α) Για τους έξι (6) πρώτους µήνες εφαρµογής της απόφασης κατά τη διάρκεια της διενέργειας των οπτικών επιθεωρήσεων, των µη καταστροφικών ελέγχων και των µερικώς καταστροφικών ελέγχων:

  1. i) Την εναλλακτική µονοδρόµηση και τον περιορισµό του εύρους κυκλοφορίας της οδού στα 4µ. η οποία θα ρυθµίζεται µε φωτεινό σηµατοδότη.
  2. ii) Την απαγόρευση διέλευσης των οχηµάτων µε µέγιστο µεικτό βάρος >50 τόνους.

iii) Την µείωση του ορίου ταχύτητας από τα 60χλµ/ώρα στα 40χλµ/ώρα.

Β) Για τους έξι (6) επόµενους µήνες εφαρµογής της απόφασης µετά το πέρας της διενέργειας των ελέγχων:

  1. i) Την εναλλακτική µονοδρόµηση και τον περιορισµό του εύρους κυκλοφορίας της οδού στα 7µ. η οποία θα ρυθµίζεται µε φωτεινό σηµατοδότη.
  2. ii) Την απαγόρευση διέλευσης των οχηµάτων µε µέγιστο µεικτό βάρος >50 τόνους.

iii) Την µείωση του ορίου ταχύτητας από τα 60χλµ/ώρα στα 40χλµ/ώρα.

Τα προτεινόµενα µέτρα ρύθµισης οδικής κυκλοφορίας στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων επί της Ε.Ο. 3. Κοζάνη-Όρια Π.Ε. Κοζάνης / Λάρισας (Εθνικό δίκτυο µε πλάτος καταστρώµατος κυκλοφορίας 9,10µ, µε µία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και πλευρικά πεζοδρόµια πλάτους 1,95µ. έκαστο):

Η παρούσα Απόφαση έχει εφαρµογή µετά την έκδοση της Απόφασης λήψης των µέτρων ρύθµισης οδικής κυκλοφορίας από την ∆/νση Αστυνοµίας Κοζάνης ή την ∆/νση Τροχαίας της Π.Ε.Κοζάνης καθώς και µετά την έγκριση της µελέτης εφαρµογής εργοταξιακής σήµανσης από αρµόδια για τη συντήρηση των οδών υπηρεσία της Π∆Μ και για το χρονικό διάστηµα ενός έτους.

Η Υπηρεσία της Περιφέρειας ∆υτ. Μακεδονίας οφείλει να µεριµνήσει ώστε ο κύκλος λειτουργίας των φωτεινών σηµατοδοτών να είναι ο βέλτιστος δυνατός για την φόρτιση και αποφόρτιση των οχηµάτων σε συνάρτηση µε τον κυκλοφοριακό φόρτο, το µήκος της περιοχής επέµβασης και την προτεινόµενη µείωση του ορίου ταχύτητας στα 40χλµ/ώρα ώστε να µην προκύπτουν αναίτιες καθυστερήσεις και συµφόρηση των οχηµάτων κατά την αναµονή στον κόκκινο σηµατοδότη, καθώς και να λαµβάνεται µέριµνα έτσι ώστε µε την εφαρµογή των προτεινόµενων κυκλοφοριακών ρυθµίσεων να επηρεάζονται το λιγότερο δυνατόν οι υπηρεσίες των µέσων οδικής µαζικής µεταφοράς.

prlogos.gr