www.mikrovalto.gr

Τυχαία φωτογραφία

Αναζήτηση


Αλλαγές στη στελέχωση των Οικονομικών Υπηρεσιών στο Δήμο Σερβίων – Βελβεντού Εκτύπωση
Τρίτη, 11 Αύγουστος 2015 01:30

Αλλαγές στη στελέχωση των Οικονομικών Υπηρεσιών στο Δήμο Σερβίων – Βελβεντού

dimarxeio serv-velv banner 185Σύμφωνα με την απόφαση 185/ΑΠ12836/3.8.2015 Απόφαση του δημάρχου Σερβίων – Βελβεντού Θανάση Κοσματόπουλου, επήλθαν τροποποιήσεις στη στελέχωση των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου, ως παρακάτω:

1.Τροποποιούμε την αριθ.142/2015 Απόφαση Δημάρχου ως προς την στελέχωση της Διεύθυνσης Οικονομικών υπηρεσιών και συγκεκριμένα:

Α) Στο τμήμα Εσόδων-Περιουσίας και Ταμείου ορίζουμε:

Αναπλ. Προϊστάμενος τμήματος - Ελεγκτής Εσόδων: Αναγνώστου Κωνσταντίνος, κλάδου ΤΕ

α) Γραφείο Ταμείου:

- Ταμία: Αναγνώστου Κωνσταντίνο, κλάδου ΤΕ (σε αντικατάσταση του Μιχαηλίδη Ιωσήφ)

- Αναπληρωτή ταμία: Μιχαηλίδης Ιωσήφ, κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού

β) To Γραφείο Εσόδων και Περιουσίας στελεχώνεται με ένα επιπλέον Δημοτικό Εισπράκτορα, την Παπαδημητρίου Σταματία, κλάδου ΔΕ Διοικητικού

Β) Το τμήμα Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου και συγκεκριμένα α) το Γραφείο Προϋπολογισμού, Οικονομικής πληροφόρησης και Λογιστηρίου στελεχώνεται με έναν επιπλέον αρμόδιο υπάλληλο, τον Μιχαηλίδη Ιωσήφ, κλάδου ΠΕ Οικονομικού και β) στο Γραφείο Προμηθειών και Συμβάσεων ορίζεται αρμόδιος υπάλληλος ο Κανταρτζής Νεκτάριος, κλάδου ΔΕ Διοικητικού.

Κατά τα λοιπά ισχύει η αριθ. 142/2015 Απόφαση Δημάρχου.

2. Ανακαλούνται οι αριθ.141/9904/2015 και 152/10545/2015 Αποφάσεις Δημάρχου.

Κλικ pdfΕΔΩ να δείτε την απόφαση, όπως αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ

mikrovalto.gr

 
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack