Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013
Δήμος Κοζάνης: Η επίσημη ανακοίνωση για τους αντιδημάρχους και τις αρμοδιότητες που αναλαμβάνουν
.
Η επίσημη ανακοίνωση του Δήμου Κοζάνης σχετικά με τον ορισμό των νέων αντιδημάρχων και τις αρμοδιότητες που αναλαμβάμουν, έχει ως εξής:
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 59 και 282, παρ 16 του N.3852/2010 (ΦΕΚ 87τεύχος Α/07-06-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».
2. Την κοινή Υπουργική απόφαση 6821/Γ5-908 (ΦΕΚ 715/τ’Β/ 12-06-2002) με την οποία κυρώθηκαν τα αποτελέσματα της απογραφής της 18ης Μαρτίου του 2001, σύμφωνα με τα οποία οι Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Κοζάνης έχουν συνολικό πληθυσμό εξήντα οκτώ χιλιάδων εξακοσίων ογδόντα (68.680) κατοίκων (α. Δημοτική Ενότητα Κοζάνης 47.451, β. Δημοτική Ενότητα Αιανής 3.816, γ. Δημοτική Ενότητα Δημητρίου Υψηλάντη 3.018, δ. Δημοτική Ενότητα Ελίμειας 6.429 και ε. Δημοτική Ενότητα Ελλησπόντου 7.966).
3. Το γεγονός ότι ο Δήμος Κοζάνης αποτελείται από πέντε (5) Δημοτικές Ενότητες.
Αποφασίζουμε
Ορίζουμε Αντιδημάρχους του Δήμου Κοζάνης για το χρονικό διάστημα από 01/01/2013 μέχρι 31/08/2014, τους Δημοτικούς Συμβούλους:
- Καραπάτσιο Ευάγγελο του Παντελή (χωρίς αντιμισθία).
- Κυριακίδη Κωνσταντίνο του Δημητρίου
- Μπουμπόναρη Νικολέτα του Ιωάννη
- Παπαγεωργίου Ιωάννη του Νικολάου
- Τζέλλο Γεώργιο του Νικολάου (χωρίς αντιμισθία).
- Τσανακτσίδη Ευστάθιο του Γεωργίου
- Φλώρο Μάρκο του Χρήστου
και μεταβιβάζουμε σε αυτούς:
1. Στον Καραπάτσιο Ευάγγελο του Παντελή τις αρμοδιότητες:
2. Στον Κυριακίδη Κωνσταντίνο του Δημητρίου τις αρμοδιότητες:
3. Στην Μπουμπόναρη Νικολέτα του Ιωάννη τις αρμοδιότητες:
Της εποπτείας και ευθύνης της Χωροταξίας και Πολεοδομίας και ιδίως:
4. Στον Παπαγεωργίου Ιωάννη του Νικολάου τις αρμοδιότητες:
Της εποπτείας και ευθύνης της Καθαριότητας και Πράσινου και ιδίως:
5. Στον Τζέλλο Γεώργιο του Νικολάου τις αρμοδιότητες
Της εποπτείας και ευθύνης των οικονομικών υπηρεσιών και των αντιστοίχων μονάδων του Δήμου και ιδίως:
6. Στον Τσανακτσίδη Ευστάθιο του Γεωργίου τις αρμοδιότητες:
- Της μετεγκατάστασης οικισμών λόγω δραστηριοτήτων της Δ.Ε.Η.
- Της παρακολούθησης των δραστηριοτήτων της Δ.Ε.Η και των επιπτώσεων τους στο περιβάλλον.
- Της τέλεσης πολιτικών γάμων
- Της διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στους τομείς των αρμοδιοτήτων του.
- Της εκπροσώπησης του Δήμαρχου σε δημόσιες εκδηλώσεις (συνέδρια, συνελεύσεις, εορτές) και στα Μ.Μ.Ε. και αναπτύσσει τις θέσεις για το έργο και τις υπηρεσίες που παρέχει ο Δήμος.
- Καθώς και τις αρμοδιότητες στις Δημοτικές Ενότητες Δημητρίου Υψηλάντη και Ελλησπόντου.
- Της εποπτείας της εύρυθμης λειτουργίας των αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες Δημητρίου Υψηλάντη και Ελλησπόντου.
- Της παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται σ’ αυτές.
- Της μέριμνας για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού.
- Της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των δημοτικών ενοτήτων Δημητρίου Υψηλάντη και Ελλησπόντου
- Της συνεργασίας με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων.
- Της εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των Πολιτών για θέματα των δημοτικών ενοτήτων της αρμοδιότητάς του
- Της εποπτείας και ελέγχου για τη διαφύλαξη των εντός των καταργούμενων ΟΤΑ και ήδη δημοτικών ενοτήτων της αρμοδιότητάς του, υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
7. Στον Φλώρο Μάρκο του Χρήστου τις αρμοδιότητες :
- Της εποπτείας και ευθύνης των διοικητικών υπηρεσιών και των αντιστοίχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
- Της αναπλήρωσης του Δημάρχου (άρθρ. 85 του Ν 3463/08-06-2006).
- Της συνεργασίας με τα Τοπικά Συμβούλια των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων με στόχο την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία τους.
- Τις έκδοσης αδειών που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του Δήμου.
- Της σύστασης ομάδων εργασίας και ομάδων διοίκησης έργου από τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, υπαλλήλους του Δήμου, υπαλλήλους δυο Δημοσίου τομέα, ή ιδιώτες για τη μελέτη και επεξεργασία θεμάτων του Δήμου, καθορίζοντας τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας τους.
- Της Προεδρίας της Επιτροπής Ποιότητας ζωής.
- Της τέλεσης πολιτικών γάμων
- Της διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνηση στους τομείς των αρμοδιοτήτων του.
- Της εκπροσώπησης του Δήμαρχου σε δημόσιες εκδηλώσεις (συνέδρια, συνελεύσεις, εορτές) και στα Μ.Μ.Ε. και αναπτύσσει τις θέσεις για το έργο και τις υπηρεσίες που παρέχει ο Δήμος.
- Της εποπτείας του αυτοτελούς γραφείου διοικητικής βοήθειας.
|